Γαλλικά Ε τάξη

 

Γαλλικά Στ τάξη

Στ' τάξη blendspace

Επανάληψη στη γλώσσα


Διαβάστε περισσότερα: Στ' τάξη blendspace

e Στ ταξη (Μαθηματικά)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Ασκήσεις επανάληψεις στο κεφάλαιο 26

Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι προσθετέος

  1. Να λυθούν οι παρακάτω εξισώσεις.

56 + x = 98                           x + 6,2 = 10

…………………………                         ……………………………

…………………………                        ……………………………

1.530 + x = 2.400                   x + 13,09 = 15,50

……………………………………                   ………………………………………

……………………………………                   ………………………………………

2) Εάν σε έναν αριθμό προσθέσω το 136 και βρω αποτέλεσμα 2.712, ποιος είναι αυτός ο αριθμός; (Να λυθεί με εξίσωση)

AΠΑΝΤΗΣΗ:................................................

3) Η Άννα θέλει να πάει στο Παρίσι αεροπορικώς και το εισιτήριο κοστίζει 134€.Έχει μαζέψει μέχρι στιγμής 73€. Πόσα ακόμα χρήματα θα χρειαστεί να συγκεντρώσει, ώστε να κλείσει ένα εισιτήριο για να πάει και ένα για να επιστρέψει, αν και τα δύο έχουν ακριβώς το ίδιο κόστος; (Να λυθεί με εξίσωση)

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:................................................

e Στ ταξη (Γλώσσα μαθηματικά)24 03 20

Γλώσσα Ενότητα 11 – Άσκηση επανάληψης

Γράφω τις απαντήσεις στο τετράδιο Γλώσσας ή εκτυπώνω σε word και τις λύνω.

  1. 1.Ξαναγράψε τις προτάσεις συνδέοντάς τες με τον συνδέσμο της παρένθεσης, όπως στο παράδειγμα.
  • Είχε πολλούς φίλους. Στο τέλος έμεινε μόνη της. (αν και)

Αν και είχε πολλούς φίλους, στο τέλος έμεινε μόνη της.

  • Ήταν λίγοι. Πολέμησαν σαν λιοντάρια. (αλλά)

____________________________________________________________

  • Το νέο κτίριο είναι πρωτοποριακό. Εξοικονομεί ενέργεια. (όχι μόνο/αλλά και)

____________________________________________________________

  • Αποφάσισε να τους δεχτεί. Δεν είχε καθόλου χρόνο. (παρ’ όλο που)

____________________________________________________________

  • Έψαξε παντού. Δε βρήκε κανένα στοιχείο. (μα)

____________________________________________________________

  • Οι προμήθειες τελείωναν. Δεν έχαναν το θάρρος τους. (ωστόσο)

____________________________________________________________

  • Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αυστραλία. Μιλάει άπταιστα τα ελληνικά. (αν και)

____________________________________________________________

Μαθηματικά – Μάθημα 27 (επανάληψη)

Λύνω τα παρακάτω δύο προβλήματα και τις εξισώσεις στο τετράδιο Μαθηματικών ή εκτυπώνω σε wordκα λύνω

1)Ο Νίκος δάνεισε μερικές από τις καινούριες του μπίλιες στους συμμαθητές του. Η Ευαγγελία πήρε 12, ο Στέλιος 8 και ο Παντελής 3. Αν στον Νίκο περίσσεψαν μόνο 22 για να παίξει, πόσες μπίλιες είχε αρχικά στο κουτί; (Να λυθεί με εξίσωση)

2) Η κυρία Αγγελίνα πήγε για ψώνια και αγόρασε ένα παλτό αξίας 112€ και ένα ζευγάρι παπούτσια που κόστισε τα μισά χρήματα της αξίας του παλτό. Αν της περίσσεψαν 53€, πόσα χρήματα είχε αρχικά στο πορτοφόλι της; (Να λυθεί με εξίσωση)

Εξισώσεις: α) 3.124–X = 2.509 , β) 136,29 – X = 35,106

     γ) X – 12.596 = 805 , δ) Χ – 0,128 = 96,4

Οι ασκήσεις που σας λέω να λύσετε στο τετράδιο ή σε word, μπορείτε, αν σας είναι εύκολο, να μου τις στέλνετε στο mailμου να τις ελέγχω είτε ως αρχείοword είτε ως φωτογραφία.

e Στ τάξη (Γλώσσα)

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΛΩΣΣΑΣ - ΕΝΟΤΗΤΑ 11

1. Να αντικαταστήσεις τις υπογραμμισμένες λέξεις ή φράσεις με ισοδύναμες σε γενική πτώση, όπως στο παράδειγμα.

π.χ. Φέρε τα ποτήρια για το νερό. —> Φέρε τα ποτήρια του νερού.

α. Οι άνθρωποι που ζουν στο χωριό είναι συνήθως απλοί. ______________________________________________________

β. Μια αγωνιώδης κραυγή αντήχησε στην ερημιά. ______________________________________________________

γ. Οι αποθήκες στις οποίες φυλάσσεται ο καπνός βρίσκονται στην άκρη του χωριού. ______________________________________________________

δ. Κουβαλούσε πάντα μαζί της ένα λεξικό για την τσέπη. ______________________________________________________

ε. Η χαρά για τη νίκη ήταν μεγάλη. ______________________________________________________

2. Στις παρακάτω προτάσεις να αντικαταστήσεις τα έμμεσα αντικείμενα που είναι σε πτώση γενική με εμπρόθετο αντικείμενο, όπως στο παράδειγμα.

π.χ. Τους έδωσαν τα βραβεία. —> Έδωσαν σ' αυτούς τα βραβεία.

α. Κάνεις κακό του εαυτού σου.

_______________________________________________________

β. Μου έδωσε σύντομα την απάντηση που περίμενα.

_______________________________________________________

γ. Δεν του μοιάζει καθόλου ούτε στην όψη ούτε στον χαρακτήρα.

_______________________________________________________

δ. Του ζήτησα χρήματα.

_______________________________________________________

ε. Της χάρισαν ένα βιβλίο.

_______________________________________________________

3. Να συμπληρώσεις τα κενά με τους κατάλληλους συνδέσμους.

Μερικές συμβουλές σχετικά με τους σεισμούς: Πρέπει να ξέρετε από πού και πώς κλείνει ο γενικός διακόπτης του ηλεκτρικού ρεύματος .......................   (αποτελεσματική πρόταση) την ώρα του σεισμού να διακοπεί αμέσως η παροχή ρεύματος.

Να μην κρεμάτε βαριά αντικείμενα στους τοίχους γύρω από το κρεβάτι, ........................ (τελική πρόταση) αποφύγετε το ενδεχόμενο να τραυματιστείτε από αυτά.

Μη χρησιμοποιείτε ποτέ το ασανσέρ,................(αιτιολογική πρόταση) κινδυνεύετε να εγκλωβιστείτε στην περίπτωση που θα κοπεί το ρεύμα.

........................ (υποθετική πρόταση) βρεθείτε έξω, μείνετε μακριά από κτίρια και ηλεκτροφόρα καλώδια, ........................ (αιτιολογική πρόταση) υπάρχει κίνδυνος από καταρρεύσεις και από ηλεκτροπληξία.

Κυρίως πρέπει να κρατήσετε την ψυχραιμία σας,........................(αποτελεσματική πρόταση) μη δημιουργηθεί πανικός.

4. Να μετατρέψεις τις παρακάτω υπογραμμισμένες φράσεις ή προτάσεις σε δευτερεύουσες προτάσεις (αιτιολογικές, τελικές, συμπερασματικές κτλ.), όπως στο παράδειγμα.

α. Πολλά παιδιά σε χώρες της Αφρικής και της Ασίας πεθαίνουν από έλλειψη των κατάλληλων φαρμάκων. —> επειδή τους λείπουν τα κατάλληλα φάρμακα

β. Άφησε την ευκαιρία που του δόθηκε και έμεινε άνεργος για πολύ καιρό.

_______________________________________________________

γ. Εξαιτίας του παγετού, αναγκάστηκε να βάλει αλυσίδες στο αυτοκίνητό του.

_______________________________________________________

δ. Έφυγε μετανάστης στην Αμερική με σκοπό μια καλύτερη ζωή.

_______________________________________________________

ε. Εξαιτίας της απότομης μεταβολής του καιρού, αναγκάστηκαν να αναβάλουν το ταξίδι τους.

_______________________________________________________

Επαναληπτικό υλικό e Ταξη Στ

ΦΥΣΙΚΗ ΣΤ΄

 

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΣΤ΄

  • Μπαίνουμε στο Φωτόδεντρο εδώ http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/2866 και πατάμε πάνω στα ονόματα των ωκεανών και των ηπείρων και διαβάζουμε τις πληροφορίες.
  • Παιχνίδι – Βρίσκουμε τις διαφορές στον χάρτη της Ευρώπης εδώ http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10909
  • Παιχνίδι- Ταιριάζουμε τα κομμάτια του παζλ για να φτιαχτεί ο χάρτης της Ευρώπης εδώ http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10949 επιλέγοντας επίπεδο δυσκολίας πρώτα.

ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤ΄

  • Βλέπουμε το παρακάτω βίντεο και ακούμε πολύ προσεκτικά το μάθημα ‘’Το τέλος της επανάστασης και η ελληνική ανεξαρτησία’’ όσες φορές θέλουμε.https://www.youtube.com/watch?v=CZQLpL9o6UU&feature=emb_title

Στη συνέχεια μπαίνουμε και απαντάμε στις ερωτήσεις των παρακάτω κουίζ όσες φορές θέλουμε.

 

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤ΄

  • Κάνουμε μία επανάληψη, για να θυμηθούμε την 1η Θεματική Ενότητα: Το άτομο και η κοινωνία, διαβάζοντας πολύ προσεκτικά τις ερωτήσεις του κουίζ και απαντώντας. Μπορείτε να το επαναλάβατε φυσικά. https://atheo.gr/yliko/kpast/2.q/index.html

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ

           Καλό θα ήταν να περνάτε λίγες ώρες παρέα με λογοτεχνικά βιβλία!

ü  Μπορείτε να μπείτε στην ιστοσελίδα της Ανοικτής Βιβλιοθήκης https://www.openbook.gr/ και να επιλέξετε να ‘’κατεβάσετε’’ ένα βιβλίο να το αποθηκεύσετε στον υπολογιστή σας, για να το διαβάσετε. Πατάμε ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ E-BOOKSΠαιδική Λογοτεχνία, ψάχνουμε να βρούμε ένα βιβλίο που μας αρέσει, πατάμε πάνω στην εικόνα του και στη συνέχεια PDF.

ü  Ακόμη πατώντας εδώhttps://www.openbook.gr/mikros-anagnostis/ εμφανίζεται μια λίστα βιβλίων Παιδικής Λογοτεχνίας που μπορείτε να τα διαβάσετε εσείς πατώντας τα βελάκια για να γυρίσουν οι σελίδες ή και να τα ακούσετε από τον αναγνώστη.

ΓΛΩΣΣΑ ΣΤ΄

Μπαίνουμε εδώ http://inschool.gr/6lang11.html και κάνουμε onlineτις παιγνιώδεις δραστηριότητες που αφορούν τη γραμματική της 11ης ενότητας. Πατάμε τα εικονίδια που λένε Δείχνω και Αντιστοιχίζω.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤ΄

Μπαίνουμε εδώ: https://www.youtube.com/watch?time_continue=283&v=u7WR_D3Wha0&feature=emb_title παρακολουθούμε κι ακούμε πολύ προσεκτικά τον τρόπο που λύνουμε εξισώσεις με άγνωστο προσθετέο. Στη συνέχεια βλέπουμε εδώ:https://www.youtube.com/watch?v=G4N0pBaBGuw&feature=emb_title τον τρόπο που λύνουμε εξισώσεις με άγνωστο μειωτέο ή αφαιρετέο. Ο καθένας εννοείται πως μπορεί να δει τα βίντεο όσες φορές θέλει. Μετά λύνουμε εξισώσεις παίζοντας σ’ αυτό το linkhttp://inschool.gr/6math02.htmlΠατάμε εκεί που λέει Πολυμέσα μόνο για το 26 και 27 μάθημα.

e Στ ταξη (Γεωγραφια, Φυσική ,Ιστορία)

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΣΤ΄

Μπαίνουμε στο Φωτόδεντρο πατώντας το παρακάτω link:

http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/3059   Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

Επιλέγουμε από το μενού αριστερά και διαβάζουμε τις πληροφορίες, βλέπουμε τους χάρτες και παρατηρούμε τις εικόνες με τα αξιοθέατα και τους τουριστικούς προορισμούς της Ευρώπης.

Στη συνέχεια πατάμε το link: http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/3245 και μας ανοίγει τον γεωμορφολογικό χάρτη της Ευρώπης, κλικάρουμε δεξιά τις ονομασίες και τα σημεία και στη συνεχεια πατάμε στο Σχεδίασε τα όρια της Ευρώπης και τα σχεδιάζουμε τραβώντας γραμμή.

Απαντάμε στις ερωτήσεις του κουίζ εδώ http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/3326

 

ΦΥΣΙΚΗ ΣΤ΄

Βλέπουμε στο youtubeτα παρακάτω δύο πειράματα, για να θυμηθούμε τα οξέα και τις βάσεις.

Στα ίχνη των οξέων και των βάσεων Δημιουργία δείκτη

https://www.youtube.com/watch?time_continue=209&v=Zmt5rsy7Zjo&feature=emb_title

Στα ίχνη των οξέων και των βάσεων

https://www.youtube.com/watch?time_continue=339&v=fX41Y1uqxvw&feature=emb_title

ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤ΄

Μπαίνουμε εδώ http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/9476 και κάνουμε την άσκηση μεταφέροντας τα αντικείμενα στην κατάλληλη ιστορική περίοδο.

Ας θυμηθούμε τον Ιωάννη Καποδίστρια και το έργο του βλέποντας το παρακάτω βίντεο: https://www.youtube.com/watch?time_continue=28&v=1kDzkV9MroM&feature=emb_title

Πρόσθετες πληροφορίες